Praktyka jogi podczas ciąży

Czy podczas ciąży można praktykować jogę? Odpowiedź brzmi: oczywiście!
Joga jest starożytnym holistycznym systemem, zapewniającym harmonię między ciałem, umysłem i sercem. Jest jedną z najlepszych rzeczy, jakie przyszła mama może zrobić dla siebie i swojego maleństwa w trakcie ciąży.

Jeśli twoja ciąża przebiega bez zakłóceń, to joga jest idealnym systemem ćwiczeń dla Ciebie. Pomoże rozluźnić ciało, uwolnić napięcia i przygotować organizm do porodu.

Joga w ciąży to lepsze samopoczucie i lekarstwo na dolegliwości ciążowe, to także lepsze samopoczucie Twojego przyszłego maleństwa.

Ciąża to okres nieustających przemian, zarówno na poziomie fizycznym, jak i psychicznym czy emocjonalnym. Praktyka jogi podczas tych dziewięciu miesięcy pomoże w łagodny sposób zaadaptować się do nadchodzących zmian.

Pomoże nam także zauważyć potrzeby własnego ciała, uwolnić emocje, utrzymać aktywność co będzie sprzyjać lepszemu rozwojowi Twojego dziecka.

Przygotuje stawy i kręgosłup do niesienia powiększającego się ciężaru ciała, odciąży kręgosłup i zredukuje bóle pleców, budując siłę nóg.

Pomoże utrzymać zrównoważoną i zbilansowana dietę, zachować sprawność i przyrost masy ciała w granicach normy.

Przez głębokie oddychanie joga oczyszcza organizm z toksyn, uczy balansu i równowagi, pomaga odnaleźć własny rytm dodając pewności siebie i odwagi.


Podziel się swoimi uwagami