Grafik zajęć

Poniedziałek

  • Ashtanga ALL / Gosia

  • MYSORE / Ewa

  • Ashtanga początkujący / Ewa

Wtorek

  • ASHTANGA SELF PRACTICE – Praktyka własna z Ewą

  • Ashtanga ALL / Ewa

  • Ashtanga początkujący / Ewa

  • MYSORE / Ewa

  • Beat Vinyasa / Ola

  • Ashtanga II – Pierwsza seria prowadzona / Aga

Środa

  • ASHTANGA SELF PRACTICE – Praktyka własna z Ewą

  • Ashtanga ALL / Ewa

  • MYSORE / Ewa

  • Ashtanga początkujący / Ewa

Czwartek

  • Praktyka Własna – dla osób praktykujących

  • Ashtanga II – Pierwsza seria prowadzona / Aga

  • Slow Vinyasa / Ola

  • Ashtanga – 1/2 pierwszej serii ashtanga jogi / Aga

Piątek

  • Vinyasa Flow z Ewą

  • Ashtanga II-Pierwsza Seria Prowadzona / Ewa- Hania

Sobota

  • MYSORE / Ewa

  • Beat Vinyasa / Ola od 21.05

Niedziela

  • Ashtanga II-Pierwsza Seria Prowadzona / Ewa

Mysore

Zajęcia Mysore są przeznaczone dla uczniów na każdym poziomie praktyki jogi – zarówno początkujących jak i regularnie praktykujących jogę.

Czym Jest Styl Mysore?

  • To tradycyjny, najlepszy, najszybszy i najbezpieczniejszy sposób uczenia ashtanga jogi.
  • Na zajęciach mysore każdy jest uczony indywidualnie, powoli, krok po kroku poznając metodę i sekwencję ashtanga jogi pod czujnym okiem nauczyciela.
  • Każdy student wykonuje sekwencje asan dopasowaną do swoich możliwości, predyspozycji i stopnia zaawansowania, otrzymuje od nauczyciela wskazówki i korekty odpowiednie dla siebie.
  • Podstawą pracy jest tzw. pierwsza seria zwana 'Yoga Chikitsa’ – terapia jogą.
  • Na zajęciach Mysore każdy student zaczyna i kończy praktykę w swoim czasie. Każdy dostosowuje odpowiednią dla siebie długość sekwencji asan, dlatego zaczynając ćwiczymy ok. 1 godziny, a w miarę rozwoju sekwencja ta wydłuża się i czas praktyki zajmuje około 1.5 godziny.
  • Na zajęciach Mysore masz możliwość dopasować praktykę do swoich potrzeb i rozkładu dnia – np. możesz danego dnia skrócić swoją praktykę lub dopasować tempo do gorszego lub lepszego samopoczucia.
  • Na zajęcia Mysore nie da się spóźnić – można przyjść o dowolnej porze, nie później jednak niż godzinę przed końcem zajęć, tak żeby na czas skończyć swoją sekwencję.

Ashtanga 0 - Początkująca

Na zajęciach poznajmy kolejno podstawowe, najważniejsze pozycje jogi oraz sekwencję asan . Poznajemy zasady płynnego łączenia ruchu z oddechem (viniasy), uczymy się prawidłowego oddechu wykorzystywanego w ashtandze oraz właściwego ustawienia w pozycjach-asanach. Budujemy siłę jednocześnie ucząc się wyciszenia i relaksu. Zajęcia mają na celu zaznajomienie z zasadami, asanami oraz samą metodą jaką jest ashtanga joga. Grupa przeznaczona dla osób zupełnie początkujących, chcących rozwijać się w systemie ashtanga jogi. Każda sesja zakończona jest długim relaksem.

Ashtanga II - Pierwsza Seria Prowadzona /PSP/- Dla Osób Praktykujących

Na zajęciach poznasz i ugruntujesz się w prawidłowej praktyce pierwszej serii ashtanga jogi, zwanej ‘Yoga Chikitsa’ (terapia jogą). Zajęcia przeznaczone są dla osoby zaznajomionych z praktyką ashtangi. Osoby które są w trakcie opanowywania połowy pierwszej serii, mogą uczestniczyć w zajęciach, będą wówczas wykonywać uproszczone wersje asan i vinias bądź skrócą sekwencję w sposób wskazany przez nauczyciela. Każda sesja zakończona jest długim relaksem.

 

Vinyasa Flow

Zajęcia Vinyasa Flow są to łagodne zajęcia przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania. Mają na celu zapoznanie praktykującego z techniką vinyasy czyli synchronicznego połączenia oddechu i ruchu. Vinyasa jest ściśle związana z asaną -pozycją jogi. O ile asana oznacza „pozycję stabilną i wygodną” to vinyasa oznacza ruch, czyli wejście i wyjście z pozycji, oraz ułożenie pozycji w prawidłowej kolejności. Ten unikalny system ruchu i oddychania prowadzi do powstania równowagi i harmonii w ciele dzięki czemu doskonale wpływa na stan fizyczny i psychiczny. Po praktyce przepełnia nas uczucie radości, spełnienia i wewnętrznej równowagi.

Na zajęciach bazujemy na asanach z pierwszej i drugiej serii ashtanga jogi praktykujemy  najważniejsze pozycje wraz z ich wariantami, łącząc je łagodnymi, płynnymi przejściami. Zajęcia mają charakter dynamiczny, zakres i poziom trudności pozycji ( asan ) dostosowany jest do stopnia zaawansowania uczestników.

Każda sesja zakończona jest długim relaksem.

„Vinyasa jest, jak sądzę, jedną z najbogatszych koncepcji, które wyłaniają się z jogi i które pozwalają pomyślnie kierować naszymi działaniami i relacjami z innymi.”
T.K.V.Desikachar

Przewiń do góry