Kurs nauczycielski
Kurs nauczycielski TTC RYT 200
Basia Larsen , Ewa Wudzińska
WEŹ UDZIAŁ w podstawowym kursie nauczycielskim Akredytowanym przez Joga Alliance.
Dla kogo?
Dla osób, które chciałyby pogłębić swoją wiedzę na temat jogi, a także doszlifować technikę praktyki czy zgłębić filozofię jogi.
Dla osób, które pragną uczyć i są gotowe rozpocząć podstawowe szkolenie nauczycielski.
Dla osób, które regularnie praktykują jogę (niekoniecznie Ashtangę)
Dla osób, które pragną poznać podstawy anatomii, metody z terningu funkcjonalnego wspomagające praktykę oraz nauczanie.
Cel kursu nauczycielskiego
Celem kursu jest rozwinięcie i ugruntowanie praktyki własnej w nurcie Ashtanga Jogi. Dla osób pragnących rozpocząć podstawowe szkolenie nauczycielskie stanowi źródło niezbędnej wiedzy z zakresu praktyki i techniki asan, techniki i metodologii nauczania, korekt w asanach, słownych i manualnych oraz pracy partnerskiej w relacji uczeń-nauczyciel.
Kurs wzbogaca niezbędna wiedza z zakresu anatomii i fizjologii, a także filozofii i historii jogi.
Przewidujemy również pracę z trenerem personalnym dostosowaną do indywidualnych potrzeb uczestników. Podczas zajęć poznamy techniki z treningu funkcjonalnego wspomagające praktykę jogi oraz nauczania.
Nasz kurs jest akredytowany przez Yoga Alliance i spełnia wymagania Programu RYT 200 H. Zawiera w sobie wszystkie kategorie edukacyjne wyznaczone przez Yoga Alliance i przygotowuje do uczenia jogi.
Żeby wziąć udział w kursie, nie musisz chcieć uczyć jogi!
Może być on dla Ciebie warsztatem lub podróżą, w której poznasz samego siebie. Dla innych stanowi szansę na zdobycie dodatkowych umiejętności, przydatnych w zakresie nauczania jogi. Bez względu na motywację, udział w nim stanowi wielkie wyzwanie — zarówno umysłowe, fizyczne jak i emocjonalne.
Pragniemy wspierać Was i inspirować w tej wyjątkowej podróży.
Czas trwania kursu nauczycielskiego
Kurs trwa cztery miesiące i składa się z dwunastu weekendowych zjazdów obejmujących:
- praktykę własną
- naukę uczenia
- naukę techniki korekt
- sesje teoretyczne