Kurs nauczycielski

Kurs nauczycielski TTC RYT 200
Basia Larsen , Ewa Wudzińska

WEŹ UDZIAŁ w podstawowym kursie nauczycielskim Akredytowanym przez Joga Alliance.

Dla kogo?

Dla osób, które chciałyby pogłębić swoją wiedzę na temat jogi, a także doszlifować technikę praktyki czy zgłębić filozofię jogi.

Dla osób, które pragną uczyć i są gotowe rozpocząć podstawowe szkolenie nauczycielski.

Dla osób, które regularnie uczęszczają na zajęcia (minimum 3 lata)

Dla osób, które regularnie praktykują jogę (niekoniecznie Ashtangę)

Dla osób, które pragną poznać podstawy anatomii, metody z terningu funkcjonalnego wspomagające praktykę oraz nauczanie.

Cel kursu nauczycielskiego

Celem kursu jest rozwinięcie i ugruntowanie praktyki własnej w nurcie Ashtanga Jogi. Dla osób pragnących rozpocząć podstawowe szkolenie nauczycielskie stanowi źródło niezbędnej wiedzy z zakresu praktyki i techniki asan, techniki i metodologii nauczania, korekt w asanach, słownych i manualnych oraz pracy partnerskiej w relacji uczeń-nauczyciel.

Kurs wzbogaca niezbędna wiedza z zakresu anatomii i fizjologii, a także filozofii i historii jogi.
Przewidujemy również pracę z trenerem personalnym dostosowaną do indywidualnych potrzeb uczestników. Podczas zajęć poznamy techniki z treningu funkcjonalnego wspomagające praktykę jogi oraz nauczania.

Nasz kurs jest akredytowany przez Yoga Alliance i spełnia wymagania Programu RYT 200 H. Zawiera w sobie wszystkie kategorie edukacyjne wyznaczone przez Yoga Alliance i przygotowuje do uczenia jogi.

Żeby wziąć udział w kursie, nie musisz chcieć uczyć jogi!

Może być on dla Ciebie warsztatem lub podróżą, w której poznasz samego siebie. Dla innych stanowi szansę na zdobycie dodatkowych umiejętności, przydatnych w zakresie nauczania jogi. Bez względu na motywację, udział w nim stanowi wielkie wyzwanie — zarówno umysłowe, fizyczne jak i emocjonalne.

Pragniemy wspierać Was i inspirować w tej wyjątkowej podróży.

Czas trwania kursu nauczycielskiego

Kurs trwa cztery miesiące i składa się z dwunastu weekendowych zjazdów obejmujących:

  • praktykę własną
  • naukę uczenia
  • naukę techniki korekt
  • sesje teoretyczne
Scroll to Top